МЕТОДИЧНИЙ СТАРТАП
24 квітня 2019 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26 м. Житомира було проведено педагогічний стартап «Актуальні проблеми початкової школи і шляхи їх вирішення». На цьому цікавому й змістовному заході, який організували й провели методисти Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Трохименко Т.О., Бовсунівська Г.Г., були присутні методисти ОТГ Житомирської області, керівники методичних об’єднань вчителів початкових класів.
Розпочали роботу із інтерактивної вправи «Діамантове ранжування», під час якої була визначена значимість і послідовність форм підвищення професійної компетентності вчителів.
Заступник директора школи з навчально-виховної роботи Трембіцька Л.О. поділилася досвідом роботи з організації внутрішкільної методичної роботи в початкових класах.
Методист ІМЦ Семенівської ОТГ Маковська Алла розповіла про діяльність методичної служби в умовах децентралізації.
Методист Чижівської ОТГ, координатор НУШ в Новоград-Волинському районі Валентина Лопатюк розкрила окремі питання з організації методичних заходів, цільового використання коштів ОТГ.
Із вітальним словом звернулася до гостей директор школи Янчук І.М., яка ознайомила присутніх із проблемами і здобутками школи, відповіла на запитання присутніх щодо фінансування школи, створення належних умов праці й навчання.
Не можна побувати в освітньому закладі й не дізнатися про нього нічого цікавого. Тому всі учасники стартапу ознайомились із класними кімнатами, поспілкувались із учнями початкових класів, відвідали ресурсну кімнату для проведення корекційно-розвиткових занять.
Бовсунівська Г.Г., викладач кафедри педагогіки й андрагогіки ЖОІППО, змістовно розкрила питання «Нова українська школа у поступі до цінностей».
Трохименко Т.О., викладач кафедри педагогіки й андрагогіки ЖОІППО, проаналізувала чинники якісної початкової освіти.
Під час методичних діалогів учасники обмінялися думками та ідеями щодо шляхів успішної розбудови Нової української школи та удосконалення фахової компетентності вчителя початкових класів.
Коментарi