Критичне мислення: теорія і практика
12 січня 2021 року на засіданні педагогічної ради з питання "Технологія розвитку критичного мислення як засіб формування мовної особистості учня початкової школи" заступник директора школи з НВР Трембіцька Л.О. акцентувала увагу на технології проведення уроку з розвитку критичного мислення, стратегіях критичного мислення на різних етапах уроку.
Зацікавили відео фрагменти уроків у початкових класах з використання технологій критичного мислення:"Кластер" (1-В, Маслюківська Н.Д.), "Займи позицію", "Дискусія" (2-Г, Кучмій Н.П.), "Прес", "Сенкан" (3-А, Ящук Л.О.), "Прес" (3-В, Мельник Н.М.), "Кошик ідей", "6 чому", "Товсті й тонкі запитання" (3-Г, Толкач Ж.В.), "Асоціативний кущ", "Кубик Блума" (4-В, Рикун Л.О.), "Дерево передбачень", "Запитай у автора" (4-Г, Коник О.А.)
Коментарi