Повернутися до звичайного режиму

Діагностика функціональної готовності дитини до школи

1. Мотиваційна. Домінування мотиву навчання.

Бесіда спрямована на визначення «внутрішньої позиції школяра». Вона містить запитання, що непрямим чином допомагають визначити наявність пізнавальної і навчальної мотивації у дитини, а також культурний рівень середовища, в якому вона росте.

2. Емоційно-вольова. Розвиток довільної регуляції діяльності.

Уміння уважно слухати і точно виконувати найпростіші вказівки дорослого, самостійно діяти за завданням дорослого, правильно відтворювати на аркуші паперу малюнок – наприклад, крапки, розташовані в певному порядку (скопіювати зразок).

3. Визначення розвитку дрібних рухів.

Дитині пропонується за допомогою олівця провести лінію по доріжці не торкаючись її країв і не відриваючи олівця від паперу.

Діагностика сприйняття іноземних мов

1. Вміння розпізнавати слова, що відрізняються одним звуком (з опорою на малюнок): plate-plane

2. Методика визначення рівня фонематичного слуху. Мелодійний ряд (відстукування певного ритму).

3. Запам’ятовування до 7-ми слів з опорою на малюнок. Учитель показує дитині картку і називає, що в ній зображено. Дитина має повторити і запам’ятати слово. Потім, дивлячись на малюнок, відтворити те, що запам’ятала.

4. Повторення за вчителем фраз, що складаються з 5-7-ми слів.

Кiлькiсть переглядiв: 2535

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Ліцей № 26 міста Житомира

Адреса закладу: м. Житомир, проспект Миру 59
Контактний номер: 0412-416-400
E-mail ZOSH_26@ukr.net

© "Ліцей №26 міста Житомира", 2011-2024.

Всі права захищені. Повне або часткове відтворення або розмноження будь-яким способом матеріалів, розміщених на сайті дозволяється тільки із зазначенням авторства і наявного та активного гіперпосилання на сайт http://school26.edukit.zt.ua

Дата останньої зміни 26 Березня 2024

Цей сайт безкоштовний!