Діагностика функціональної готовності дитини до школи
1. Мотиваційна. Домінування мотиву навчання.
Бесіда спрямована на визначення «внутрішньої позиції школяра». Вона містить запитання, що непрямим чином допомагають визначити наявність пізнавальної і навчальної мотивації у дитини, а також культурний рівень середовища, в якому вона росте.
2. Емоційно-вольова. Розвиток довільної регуляції діяльності.
Уміння уважно слухати і точно виконувати найпростіші вказівки дорослого, самостійно діяти за завданням дорослого, правильно відтворювати на аркуші паперу малюнок – наприклад, крапки, розташовані в певному порядку (скопіювати зразок).
3. Визначення розвитку дрібних рухів.
Дитині пропонується за допомогою олівця провести лінію по доріжці не торкаючись її країв і не відриваючи олівця від паперу.
Діагностика сприйняття іноземних мов
1. Вміння розпізнавати слова, що відрізняються одним звуком (з опорою на малюнок): plate-plane
2. Методика визначення рівня фонематичного слуху. Мелодійний ряд (відстукування певного ритму).
3. Запам’ятовування до 7-ми слів з опорою на малюнок. Учитель показує дитині картку і називає, що в ній зображено. Дитина має повторити і запам’ятати слово. Потім, дивлячись на малюнок, відтворити те, що запам’ятала.
4. Повторення за вчителем фраз, що складаються з 5-7-ми слів.
Коментарi